AJet, tidigare AnadoluJet, etablera sig nu på Stockholm Arlanda Airport genom att lansera en ny direktlinje till Istanbuls Sabiha Gökçen Airport (SAW). Från och med den 2 juni kommer den nya linjen att trafikeras dagligen, vilket ytterligare stärker förbindelserna mellan Sverige och den turkiska huvudstaden.
Fredagen 14 februari öppnade dörrarna till nya ”SAS Lounge by Mastercard” på Stockholm Arlanda Airport. Placerad vid Gate F26 i Terminal 5 erbjuds resenärerna lättåtkomliga premiumförmåner och förstklassiga upplevelser i en modern och personlig miljö.
Fler utrikesresenärer, flygbolagssatsningar och utökat kommersiellt utbud bidrog till ett positivt rörelseresultat, ökad nettoomsättning och stärkt kassaflöde. Ett ökat utrikesresande, flygbolagens satsningar på ett större linje- och destinationsutbud och ökade kommersiella intäkter bidrog till att Swedavia för första gången sedan pandemin redovisar ett positivt rörelseresultat för ett helår. Nettoomsättningen ökade till 6,4 miljarder kronor (5,9). Kassaflödet var positivt och ökade med 305 miljoner jämfört med föregående år. Parallellt med en stark utrikestrend är utvecklingen för flygets inrikesmarknad fortsatt bekymmersam.
Diptyque, Mini Rodini, Sandqvist och Teenage engineering. Det är bara några av de varumärken som adderas till utbudet på Marknadsplatsen i Terminal 5 när retail-techbolaget Co-X lanserar det unika retailkonceptet Depart.A.Mental på Stockholm Arlanda Airport under första halvan av 2025.
AJet, tidigare AnadoluJet, etablera sig nu på Stockholm Arlanda Airport genom att lansera en ny direktlinje till Istanbuls Sabiha Gökçen Airport (SAW). Från och med den 2 juni kommer den nya linjen att trafikeras dagligen, vilket ytterligare stärker förbindelserna mellan Sverige och den turkiska huvudstaden.
Fredagen 14 februari öppnade dörrarna till nya ”SAS Lounge by Mastercard” på Stockholm Arlanda Airport. Placerad vid Gate F26 i Terminal 5 erbjuds resenärerna lättåtkomliga premiumförmåner och förstklassiga upplevelser i en modern och personlig miljö.
Fler utrikesresenärer, flygbolagssatsningar och utökat kommersiellt utbud bidrog till ett positivt rörelseresultat, ökad nettoomsättning och stärkt kassaflöde. Ett ökat utrikesresande, flygbolagens satsningar på ett större linje- och destinationsutbud och ökade kommersiella intäkter bidrog till att Swedavia för första gången sedan pandemin redovisar ett positivt rörelseresultat för ett helår. Nettoomsättningen ökade till 6,4 miljarder kronor (5,9). Kassaflödet var positivt och ökade med 305 miljoner jämfört med föregående år. Parallellt med en stark utrikestrend är utvecklingen för flygets inrikesmarknad fortsatt bekymmersam.
Diptyque, Mini Rodini, Sandqvist och Teenage engineering. Det är bara några av de varumärken som adderas till utbudet på Marknadsplatsen i Terminal 5 när retail-techbolaget Co-X lanserar det unika retailkonceptet Depart.A.Mental på Stockholm Arlanda Airport under första halvan av 2025.
AJet, tidigare AnadoluJet, etablera sig nu på Stockholm Arlanda Airport genom att lansera en ny direktlinje till Istanbuls Sabiha Gökçen Airport (SAW). Från och med den 2 juni kommer den nya linjen att trafikeras dagligen, vilket ytterligare stärker förbindelserna mellan Sverige och den turkiska huvudstaden.
Fredagen 14 februari öppnade dörrarna till nya ”SAS Lounge by Mastercard” på Stockholm Arlanda Airport. Placerad vid Gate F26 i Terminal 5 erbjuds resenärerna lättåtkomliga premiumförmåner och förstklassiga upplevelser i en modern och personlig miljö.
Fler utrikesresenärer, flygbolagssatsningar och utökat kommersiellt utbud bidrog till ett positivt rörelseresultat, ökad nettoomsättning och stärkt kassaflöde. Ett ökat utrikesresande, flygbolagens satsningar på ett större linje- och destinationsutbud och ökade kommersiella intäkter bidrog till att Swedavia för första gången sedan pandemin redovisar ett positivt rörelseresultat för ett helår. Nettoomsättningen ökade till 6,4 miljarder kronor (5,9). Kassaflödet var positivt och ökade med 305 miljoner jämfört med föregående år. Parallellt med en stark utrikestrend är utvecklingen för flygets inrikesmarknad fortsatt bekymmersam.
Diptyque, Mini Rodini, Sandqvist och Teenage engineering. Det är bara några av de varumärken som adderas till utbudet på Marknadsplatsen i Terminal 5 när retail-techbolaget Co-X lanserar det unika retailkonceptet Depart.A.Mental på Stockholm Arlanda Airport under första halvan av 2025.